شرکت پارسیان استخر

ساخت استخر در ارتفاع

ساخت استخر در ارتفاع

ساخت استخر در ارتفاع

 

حتی در دنیای لوکس امروزی باز هم امکانات بهتری برای مکان های بسیار بلند وجود دارد: استخر شنا در پشت بام

برای کسانی که خوش شانس هستند و می توانند در خانه های لوکس زندگی کنند و صدها متر را در هوا شنا کنند، این خبر خوبی است.

استخر های روباز در بالکن ها امروزه بسیار در حال گسترش است، علی الخصوص در هتل های لوکس بر روی تراس هر اتاقی جکوزی با ابعاد متناسب در نظر گرفته می شود.

ساختار زندگی شلوغ و پر رفت و آمد زندگی مدرن امروزی ، نیاز به آرامش و استراحت مدرن از نوع خود دارد. ساخت استخر در طبقات بالایی ساختمان ها و شنا کردن در این استخر ها با داشتن دیدی ابدی خستگی روزانه را به کل از بین می برد.

امروزه با پيشرفت روز افزون در صنعت و فناوري امكان ساخت استخر در طبقات مختلف مجتمع هاي مسكوني و تفريحي حاصل شده است.

جهت ساخت استخر در ارتفاع و يا در پشت بام آپارتمان ها و برج ها قبل از هر چيز بايد با توجه به ابعاد استخر بار وارده استخر بر سازه محاسبه شود.

افرادي كه به صورت غير اصولي و بدون در نظر گرفتن باري كه استخر به سازه وارد مي كند اقدام به ساخت استخر در طبقات مي كنند ويا در پاركينگ ساختمان بدون مشورت با مهندسين طراح اقدام به از بين بردن بخشي از پي جهت ساخت استخر مي كند كل ساختمان را در معرض خطر قرار داده و احتمال فروريختن آن ميز حاصل مي شود.

ساختار ساختمانی که استخر برای آن در نظر گرفته شده است باید وزن استخر را تحمل کند. آب بسیار سنگین است. ا متر مکعب آب وزنی برابر 28 کیلوگرم دارد.

به طور مثال برای یک استخر با ابعاد نرمال برای آپارتمان های مسکونی (15*10*1.5) حدود6300 کیلوگرم وزن آب می باشد.

استخر باید به گونه ای ساخته شود که وزن آب را به طور مساوی به دیواره ها و ستون ها ی حمال انتقال دهد.

ساخت استخر در پشت بام و در طبقات بالاي برج ها ، منظره اي فوق العاده را به همراه دارد كه امروزه بسيار مورد توجه پروژه هاي لوكس و هتل ها قرار گرفته است.

بهترين سازه ها براي ساخت استخر در ارتفاع سازه هاي فولادي مي باشد، زيرا به دليل وزن كمتر بار كمتري را به پي وارد مي كنند.

ساخت استخر فولادي احتياج به محاسبات دقيقي دارد كه كارشناسان فني شركت پارسيان با داشتن سابقه بسيار در ساخت اين نوع استخر ها ، آماده ارائه خدمات در اين زمينه مي باشد.

استخر هايي كه در طبقات ساخته مي شوند بايد در جوشكاري آن دقت لازم را انجام داده و حتماً يك كارشناس مجرب در پروژه حضور داشته باشد.

موادی که برای ساخت اینگونه استخر ها استفاده می شود باید مناسب بوده تا مانع از هر گونه نشتی در دیواره ها و جداره های استخر شویم.

بتنی که برای ساخت استخر در حیاط خانه استفاده می شود مناسب برای اینگونه استخر ها نیست و باید حتما با یک مهندس مشاور و طراح آشنا به زمینه طراحی استخر مشورت کرده تا مانع از بروز هرگونه مشکلات احتمالی در ساخت استخر شوید.

ساخت استخر هاي فولادي راحت تر ، تميز تر و كم دردسر تر مي باشد ، ولي در صورتي كه جوشكاري آن به درستي صورت نگيرد جز پر خطر ترين سازه ها ميباشد.

در ساخت استخر محاسبات اصولي، پرسنل مجرب و با تجربه از اساسي ترين نكات آن مي باشد. استخر هاي فولادي آب بندي آن كاملا متفاوت با استخرهاي بتني مي باشد.

در ساخت استخر با آهن علاوه بر رعایت نکات جوش باید از زنگ زدن آن نیز جلوگیری گردد. ساخت استخر فلزی این امکان را به ما می دهد که طرح های منحنی و با اشکال هندسی مختلف را راحت تر اجرا کرده و استخری متفاوت را داشته باشیم.

دیگر مزایای ساخت استخر در ارتفاع، استفاده بهینه از فضاهای پایین برج ها، آپارتمان ها و … می باشد که از آن جهت پارکینگ، مراکز خرید و … استفاده کرد.

ساخت استخر در ارتفاع حتی در دنیای لوکس امروزی باز هم امکانات بهتری برای مکان های بسیار بلند وجود دارد: استخر شنا در پشت بام برای کسانی که خوش شانس هستند و می توانند در خانه های لوکس زندگی کنند و صدها متر را در هوا شنا کنند، این خبر خوبی است.

استخر های روباز در بالکن ها امروزه بسیار در حال گسترش است، علی الخصوص در هتل های لوکس بر روی تراس هر اتاقی جکوزی با ابعاد متناسب در نظر گرفته می شود. ساختار زندگی شلوغ و پر رفت و آمد زندگی مدرن امروزی ، نیاز به آرامش و استراحت مدرن از نوع خود دارد.

ساخت استخر  با وجود هیجان و زیبایی آن سختی های خود را نیز دارا می باشد.

تنها اطلاع از نحوه ساخت استخر در ارتفاع مهم نیست ، بلکه نحوه اجراء و مهم تر از آن پرسنلی که عملیات ساخت استخر در ارتفاع را انجام می دهند اگر اطلاعات، تجربه، مهارت و دانش کافی را نداشته باشند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای ساخت این چنین استخر ها به همراه داشته باشد.

جهت ساخت استخر در ارتفاع بهتر است سازه فلزی انتخاب شده و از سازه سنگین بتنی استفاده نکرد.

شرکت پارسیان استخر با دانش و تخصص در این زمینه در ساخت استخر تبحر لازم را کسب کرده و تاکنون چندین پروژه لوکس را با موفقیت به پایان رسانده است.

021.22676145

021.22696016

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟