شرکت پارسیان استخر

آخرین تکنولوژی در استخر و ساخت استخر

آخرین تکنولوژی در استخر و ساخت استخر

دوست دارید وقت بیشتری را برای استراحت کردن در کنار استخر تمیزتون بگذرونید و زمان کمتری را برای رفتن به فروشگاهای لوازم استخر برای خرید تجهیزات استخر صرف کنید.

در این مقاله به آخرین تکنولوژی هایی که به شما در بهبود نگهداری استخر شما و راه اندازی آن کمک می کند می پردازیم.

 آخرین چیزی که تو فصل تابستان می خواهید انجام دهید مسلما سر و کله زدن با پمپ تصفیه استخر و سایر دستگاه های تصفیه استخر تون ا ست.

مسلما ترجیح می دهید توی استخرتون مشغول شنا و تفریح و لذت بردن از آب تمیز و خنک استخر تو گرمای تابستان باشید.

جدا از ساخت استخر اصولی تصفیه بهینه استخر نیز در راحتی شما در استفاده از استخر نقش به سزایی دارد.

پمپ تصفیه استخر

قلب سیستم تصفیه استخر شماست و نگهداری آن در طول روزهای گرم تابستان بسیار مهم است.

در اینجا به چند روش که شما رو از فروشگاه های تجهیزات استخر دور نگه می دارد و لذت بردن از استخر شما رو به تعویق نمی اندازد اشاره می کنیم.

یک نکته مهم برای داشتن آب استخر با کیفیت بالا این است که اجازه دهید آب به صورت دائم در استخر جریان داشته باشد.

ولی روشن بودن سیستم تصفیه به صورت ۲۴ ساعته با اینکه بهترین روش برای داشتن آب با کیفیت بالا است ولی بسیار هزینه بردار است.

پمپ های تصفیه استخر با تکنولوژی جدید دارای این مزیت هستند که می توانند در سرعت های مختلف تنظیم شوند. این امر کمک شایانی در بهبود مصرف انرژی می کند.

شما می توانید سرعت پمپ استخر خود را کنترل کنید و زمانی که در حال استفاده از استخر هستید سرعت آن را افزایش و در زمانی که از استخر استفاده نمی کنید سرعت آن را کاهش دهید. حتی می توانید تغییرات سرعت پمپ خود را با سیستم تصفیه اتوماتیک استخر خود مرتبط کنید.

ـ امواج الکترومگنتیک

روش های اولیه و اساسی برای تصفیه استخر در طول 50 سال گذشته تغییری نکرده است ولی روش های بهتری در حال حاضر به وجود آمده که در زیر به آن اشاره می کنیم:

سیستم  یو وی که آب استخر را با نور فرابنفش و امواج الکترومگنتیک بمباران می کند و از طریق پمپ تصفیه استخر به کل استخر انتقال پیدا میکند در نتیجه همه جلبک ها ، ویروس ها ، باکتری ها و سایر ارگانیک ها و عواملی که باعث آلودگی آب استخر را می شود را از بین می برد.

در حال حاضر یو وی جز بهترین تجهیزات استخر جهت داشتن آبی تمیز و زلال است.

 به طور قابل توجهی نیاز استخر شما به مواد شیمیایی مثل  کلر و اسید را کاهش می دهد که خود باعث راحتی بیشتر شما در نگهداری استخر می شود.UV سیستم

در نتیجه وقت و هزینه کمتری را صرف نگهداری استخر می کنید و آب استخر شما تمیزتر و سالم تر می ماند.

 

ـ مواد شیمیایی ( کلر استخر )

ساختار شیمیایی استخر شما در هرباری که کودکی در آب خرابکاری می کند، باران می بارد و یا گرد و خاک وارد آب استخر می شود تغییر می کند.

حتی شاخ و برگ هایی که از باغچه شما وارد استخر می شود می تواند ساختار شیمیایی استخر شما را تغییر دهد.

که همه این موارد باعث یک روند تکراری و خسته کننده جهت بالانس کردن سطح مواد شیمیایی آب می شود.

امروزه بسیاری از کارخانه های تولیدی تجهیزات استخر دستگاه هایی را پیشنهاد می دهند که به صورت اتوماتیک آب استخر شما را آنالیز کرده و مواد شیمیایی مورد نیاز را به آب تزریق می کند. این سیستم در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

جهت اطلاع از قیمت با شرکت تماس حاصل نمایید.

021.22696016

021.22676145

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟